Danske bank

Case :: Danske bank

Danske Bank käytti Catcher iPad-versiota Sijoitus-Invest –messuilla loppuvuodesta 2016. Pitkälle kustomoituun sovellukseen luotiin reaaliaikainen messuarvonta, jossa hyödynnettiin QR-koodilla varustettuja arvontalippuja. Flyereitä jaettiin tapahtuman aikana Messukeskuksessa, ja niiden avulla ohjattiin sijoittamisesta kiinnostuneita messuvieraita osallistumaan arvontaan ja samalla keskustelemaan Dansken sijoitusasiantuntijoiden kanssa.

Arvontalipun QR-koodi luettiin osastolla Catcher-sovelluksen avulla ja osallistujat saivat välittömästi tiedon, oliko heidän lipuissaan voittoa vai ei. Arvonnan jälkeen sovellukseen pystyi jättämään yhteystiedot joko käsin kirjoittamalla tai reaaliaikaisella datahaulla suoraan Messukeskuksen palvelimelta. Reaaliaikainen viivakoodiskannaus messuvieraan rintakortista on erittäin nopea ja vaivaton tapa kerätä kontakteja kaikilla Messukeskuksen Procode-rekisteröitymisjärjestelmää käyttävillä ammattimessuilla.

Vastaavan tyyppinen arvontasovellus on toimiva ratkaisu silloin, kun haluat houkutella ihmiset suoraan messujen ulko-ovilta omalle osastollesi. Kaikissa toteuttamissamme flyer-arvonnoissa on ollut erinomainen palautusprosentti jaettujen ja luettujen lippujen suhteen. Suunnittelemme ja painamme myös flyerit tai tapahtumapassit puolestanne, jolloin kokonaispalvelun saa yhdellä kertaa saman katon alta.