Delipap

Case :: Delipap

Delipap Oy on hyödyntänyt Catcheria messuilla ja tapahtumissa jo usean vuoden ajan kerätäkseen messuilla arvontaan osallistujia, uutiskirjeen tilaajia sekä ensi käden tietoa omista tuotteistaan.

Vuoden 2016 I Love Me –messuilla Delipapin kyselyn lähtökohtana oli kartoittaa messuvieraiden tietämystä Vuokkoset-tuotesarjasta. Palautekyselyn jälkeen vastaajat täyttivät vielä yhteystietolomakkeen, joka sisälsi Delipapille oleelliset yhteystiedot sekä mahdollisuuden tilata Vuokkoset-uutiskirje.

Jälkimarkkinointikirje

Mailiosoitteensa jättäneille vastaajille lähti etukäteen valmiiksi tehty automaattinen jälkimarkkinointiviesti. Automaattimailin avulla osastovieraille voitiin ennen kaikkea markkinoida uudistettua tuotesarjaa ohjaamalla heidät Vuokkosten verkkosivuille ja Facebook-tilille. Lisäksi messuvierasta kiitettiin vielä kertaalleen käynnistä ja annettiin lisätietoja arvonnasta.

Delipap jälkimarkkinointikirje mobiilissa