Palautekyselyt

KEHITÄ TOIMINTAASI SÄHKÖISELLÄ ASIAKASKYSELYLLÄ! Palautelaitteet sopivat erinomaisesti myymälöihin, hotelleihin ja muihin liiketiloihin keräämään asiakaspalautetta välittömästi asiakaskokemuksen jälkeen. Autamme kokemuksemme pohjalta mielellämme sisältöä ja kysymyksenasettelua koskevissa kysymyksissä, jotta saat palautteestanne mahdollisimman paljon hyötyä toimintanne kehittämiseen. Raportit saat sekä raakadatana Excel- ja csv. -tiedostoina että tarvittaessa myös verkkopalvelumme kautta graafisessa muodossa.

Asiakastyytyväisyyskyselyn lisäksi keräät ohessa helposti myös markkinointilupia asiakkailtanne esimerkiksi sähköpostilistalle liittymistä varten. Järjestelmämme jälkimarkkinointiominaisuuden avulla voit kiittää asiakastanne palautteesta ja antaa vastalahjaksi tarjouksen esimerkiksi verkkokauppakoodin muodossa, jolloin kehitätte myös asiakasuskollisuutta.

Aktivoi siis asiakkaasi vastaamaan esimerkiksi jatkotarjouksen avulla, kerää toimintaanne kehittävää palautetta tärkeimmiltä kohderyhmiltäsi ja markkinoi verkkokauppaasi, verkkosivuja sekä sosiaalisen median kanavianne automaattisen jä lkimarkkinointiviestin avulla. Kauttamme saat niin palautesovelluksen kuin siihen tarvittavat iPad-tabletit ja iPad-telineet.

Case :: Linnankellari - RAVINTOLAN ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY

Hotelli Katajanokan Linnankellari-ravintola käyttää Catcher-sovellusta asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Sisältö on suunniteltu Linnankellarin oman visuaalisen ilmeen mukaisesti ja sama brändi-ilme toistuu sovelluksen lisäksi myös kokonaisratkaisun mukana toimitetussa iPad-telineessä.

Asiakaspalautteen kerääminen suoraan sähköiseen muotoon helpottaa tietojen jälkikäsittelyä sekä säästää aikaa. Lisäksi palautesovelluksella kysytään asiakkaan lupaa uutiskirjelistalle lisäämiseen, mikä edesauttaa Linnankellarin markkinointia.

  • Räätälöity ulkoasu

  • Asiakaskyselyn ulkoasu luodaan vastaamaan yrityksesi tai tuotteesi brändi-ilmettä. Vuokraamme myös iPad-tabletit ja brändätyt iPad-kioskit toimipisteeseesi joko lyhyttä kampanjaa varten tai pitkäaikaiseen käyttöön.

  • Kustomoitu sisältö

  • Sovellussisältö suunnitellaan tarpeidenne mukaisesti. Palautteen keruuseen tarkoitetulla Catcherlla onnistuu niin monivalinta-, numeroasteikko-, hymynaama- kuin avoimet kysymykset. Yhteystietolomakkeen avulla keräät nopeasti yhteystietoja, yhteydenottopyyntöjä ja markkinointilupia. Asiakkaiden mielenkiintoa voit herättää myös pelillistämällä. Esimerkiksi yritykseenne liittyvien visailujen avulla aktivoitte asiakasta ja levitätte tuotetietoútta sekä samalla keräätte arvontaan tai kilpailuun osallistumisen kautta muuta asiakasdataa. Kansainväliselle asiakaskunnalle toteutamme tarpeen mukaan monikielisiä sovellusversioita.

  • Raportointi

  • Saat toimipisteessäsi kerätyn palautteen joko Excel-raporttina automaattisesti suoraan haluamiisi sähköpostiosoitteisiin, tai tarvittaessa muunnamme tiedot grafiikoiltaan räätälöidyksi selainpohjaiseksi raporttisivuksi. Sähköisessä muodossa olevan palautteen seuraaminen ja siihen reagointi on nopeaa ja vaivatonta eri tarkastelujaksoilla.

    Catcherilla kerätty tieto voidaan myös viedä helposti useimpiin CRM-järjestelmiin. Voimme muokata raporttipohjia niin että ne taipuvat mahdollisimman hyvin oman asiakashallinta- tai markkinointijärjestelmänne tarpeisiin.

  • Automaattinen jälkimarkkinointiviesti

    Catcher mahdollistaa automaattisen email- tai SMS-yhteydenoton heti toimipistevierailun jälkeen, tai ajastettuna haluamanasi ajankohtana. Jälkimarkkinointiviestin sisältö ja ulkonäkö räätälöidään vastaamaan yrityksesi brändi-ilmettä. Automaattiviesti on tärkeä osa asiakkaasi ohjaamiseksi suoraan verkkokauppaan, sosiaaliseen mediaan tai jatkokampanjaan verkossa tai kivijalassa.

  • Offline-ominaisuus

  • Catcher toimii myös ilman jatkuvaa verkkoyhteyttä. Voit siis kerätä asiakasdataa missä ja milloin vain!

Käyttökohteet / Ratkaisut:

asiakaspalaute palautejärjestelmä asiakaskysely asiakastyytyväisyys asiakaskokemus palautteen keruu palautelaite ipad tablet kysely